Cele kształcenia - wymagania ogólne
II. Wykorzystywanie i interpretowanie reprezentacji
Treści nauczania - wymaganie szczegółowe
Podstawa 2012 1. Liczby rzeczywiste. Uczeń: Podstawa 2018 I. Liczby rzeczywiste. Zakres podstawowy. Uczeń:
Podstawa 2012 6) wykorzystuje definicję logarytmu i stosuje w obliczeniach wzory na logarytm iloczynu, logarytm ilorazu i logarytm potęgi o wykładniku naturalnym.(wg PP z DZ.U. z dnia 31 sierpnia 2007 r. Nr 157, poz. 1102 - Wymaganie: 1.h) Podstawa 2018 9) stosuje związek logarytmowania z potęgowaniem, posługuje się wzorami na logarytm iloczynu, logarytm ilorazu i logarytm potęgi.
Podstawa 2012 Wymaganie II.1.6 (wg PP z DZ.U. z dnia 31 sierpnia 2007 r. Nr 157, poz. 1102 - Wymaganie: II.1.h) Podstawa 2018 Wymaganie II.I.9
Treści nauczania - wymaganie szczegółowe 2017 Podstawa 2012 1. Liczby rzeczywiste. Uczeń: Podstawa 2018 I. Liczby rzeczywiste. Zakres podstawowy. Uczeń: Podstawa 2012 6) wykorzystuje definicję logarytmu i stosuje w obliczeniach wzory na logarytm iloczynu, logarytm ilorazu i logarytm potęgi o wykładniku naturalnym.(wg PP z DZ.U. z dnia 31 sierpnia 2007 r. Nr 157, poz. 1102 - Wymaganie: 1.h) Podstawa 2018 9) stosuje związek logarytmowania z potęgowaniem, posługuje się wzorami na logarytm iloczynu, logarytm ilorazu i logarytm potęgi. Podstawa 2012 Wymaganie II.1.6 (wg PP z DZ.U. z dnia 31 sierpnia 2007 r. Nr 157, poz. 1102 - Wymaganie: II.1.h) Podstawa 2018 Wymaganie II.I.9
Treści nauczania - wymaganie szczegółowe 2017